Alla inlägg den 5 november 2008

Av reakoega - 5 november 2008 19:45

vaknade i morse och det slog mig medans jag låg och snoozade i sängen "Varför vart inte jag den dära lyckligt lottade tjejen som redan har allt på en räkmacka? en galen röst som christina aguilera, eller bara allmänt bra på ALLA andra saker så man kunde försörja sig utan att anstränga sig? som varför vart man inte en begåvad idrottsmänniska i motsatta könet och kunde leva på att ha svinit mycket kosing och kunna gå på horhus när man ville?" ja varför inte?


Dagen i långa drag: Försov mig, lunchade en sallad på donken med Emmy som helt klart fick ett stort IG utav matpanelen. fick ett stort grönt sträck på kinden? For på Ikea och köpte doftljus i doft av kladdkaka och tvättade kläder, käkat makaroner och köttmullar så man var man mätt igen.


kvällen avslutas nog med filmen The Shawshank Redemption och vasa julmust tack för den!


Sia - Breathe me

Help, I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And, the worst part is there's no-one else to blame
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards