Alla inlägg under september 2008

Av reakoega - 28 september 2008 21:52

Sitter nu och försöker äta en kyckling&currymacka samtidigt som att skriva blogg så ungefär hälften hamnar på tröjan. Fast det är den helt klart värd.


vaknade vid 8 tiden i dag, steg upp och tog en portello och inte förens då så såg jag att klockan bara va 8 så jag sprang genast tillbaka tillsängen där emmy låg som ett stort strul under täcket.


vid 12 snåret lockade så klart frullen, men först så ska jag så klart bränna mig på strykgärnet och få ett mycket litet med ONT köttsår i handen utav att Emmy slänger en tub skinkost mot mig som jag sedan skulle fånga, innan vi kunde sätta oss till ro.


Det bär också i väg till sthlm i 2 dagar i morgon med skolan, så man undra ju hur det kommer att sluta


Så söndagen har mest bestått utav konstiga ljud och idéer. Men har varit helt godkänd endå. Så nu är det bara att vänta på att john blund ska pasera så att man kan lägga sig.


sweet dreams.

Av reakoega - 28 september 2008 00:42


Sa att jag skulle ut med fröken Sandström i kväll,men efter som att hon hade fått i sig allt förmånga discorytmen igår, så slutade det med att jag och emmy tog sakerna i egan händer, vi gick till max och tog oss en allt för kaloririk burgare :D YES!


PS krispiga natchos och salsa sås.

Av reakoega - 27 september 2008 21:24

Har ju föressten glömt att visa upp mina underbara köks skillas som jag ärft utav min kära far.


äggröra/makaroner/körv/och så klart bea. (macaroneallasara) Kan serveras med bland annat en portello 33cl blir som socker på bullen.

Går på ca 1 min + kokning utav makaronerna. smakligmåltid ;)





Av reakoega - 27 september 2008 16:44

 

För tillfället sitter jag här och luktar ungeför som en påse med gammla strumpor och lök som legat i en vecka medans jag väntar på att duschen ska bli ledig. Spelade säsongens viktigaste match igentligen , vinna eller ramla ner i dvs 4. Så det var en riktig gif kännsla i laget i dag. så klart så vann vi med 3-0 och fick då ett glatt besked på att vi fick stanna i 3an. jihoo :D


hittade också en klockren hemsida där man kan betsälla pizzor online och göra sina egna beställningar och sedan se hur långtid det kommer att dröja tills pizzan är levererad till dörren så nu är det 43 min kvar tills den anländer


Ikväll blir det också en utgång med förken Sandström om hon nu inte fick allt för många smällar utav gårdagens balunser.


Får inte glömma att berätta jag faktist har kastat årets första SNÖBOLL, rätt koolt.


piiize 

Av reakoega - 26 september 2008 17:40


Och så kom den efterlänktade fredagen, och alla bekymmer försvann för en kort sekund.


hade bara ett prov i skolan i dag så den har gått helt okej snabbt. Sedan hängde jag med Emmy och Zofia på el stada en stund.

Tråkigt nog försvann den ena fröken Andersson ganska snabbt eftersom jag förmodar att hon hade hade bråttom hem för att öppna sin första iskalla bira, medans jag och Emmy i stället fick nöja oss med subway för att förbättra på våra samveten lite.


väl hemma så får jag en konstig idé för mig att jag ska börja möblera, så jag vänder och vrider på allt för att sedan få nästan samma resultat som jaghade innna jag börja hålla på. Så sitter nu på min underbara stol och funderar på vart mitt nästa projekt ska påbörjas.


Man får väl se vart dagen slutar för har nämligen match i morrgon vid 12 snåret. Säsongens _sista_ match, det var verkligen ett mycket efterlänktat ord att skriva!


Radio city - Fredagslåten


Av reakoega - 24 september 2008 18:14

aha då fasnade man vid sin gammla pc i kväll igen då.

Har äntligen fått varit ledig i dag utan att behöva känna hur ångesten stiger över att man har missat massor i toppenskolan.


Dagen började med att jag fick kliva upp alldeles förtidigt för att möta upp viktoria och hennes homisar på stan, där vi tog en lunch buffé på drakhuset.

Blev sedan en rekordfika där vi satt från att alla lunchgalna människor gått till den sena timmen. Tog bussen hem och får som vanligt en ångestattack varenda gång jag sätter mig på bussen utav att jag aldrig lyckas ta mig i kragen att styra till det dära jävla körkortet.

Tur att jag fick ett varmt bemötande utav Ajax när jag kom hem så man kom på andra tankar. Fick också till min storaförvåning MASSOR utav géle hjärtan utav pappa, så i kväll vet ni vad jag sysselsätter mig med iaf ;)


shine on

Av reakoega - 23 september 2008 20:31


I dag äre igentligen ingenting speciellt att förmedla. Gick til skolan efter att jag råkade znoosa i 3 timmar förlänge :)

Vrål vaknade utav att posten ramlade in och jag slängde mig i brallorna och försvann till skolan.väl på skolan finns det nog inga kommentarer att till lägga.


15.30 skolan ÄNTLIGEN slut.

käkade på donken med Emmy Och Sandra och jag kände mig som en riktig syndare när jag gick därifrån, tur att träningen täckte ut mina behov ;)


Nu sitter man med en turban på huvudet och längtartill kylskåpet så nu säger jag tack och hej för denna gång, och varför ska man tänka på någon annan än sig själv?

Hejpa

Av reakoega - 21 september 2008 18:20


sammanfattning. Den genom planerade helgen med ostkrokar karra och chips, Slutade med 2 dagars förfriskning med massa cleana människor.


sitter nu och har avslutat en biteline pizza lyssnar på negerhicka och blir ständigt påmid utav att jag skulle gett fan i den sista hutten i går.


äe nu blire gotta och en god film.


see ya later alligator.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards