Alla inlägg under oktober 2008

Av reakoega - 26 oktober 2008 15:47

Vi sitter och äter och pappa reser sig upp och slår på vattenkranen.

då frågar jag förbryllat:

"Nämen ska du dricka vatten du :O?"

Då svarar pappa ennu förvånande och med en irriterande stämma

"men nähäru, inte det fiskarna har skete i!"

tystnaden lägger sig över köket och jag går ut därifrån.


En helt vanlig middag hemma hos fam Andersson

Av reakoega - 25 oktober 2008 18:54

to day äre lördag och jag sitter och ser dum ut framför datorn medans världen lever om nere på stan.


I dag har jag och Emmy varit ut till birsta och kollat runt lite, jag hittade ett par shyssta underkläder till ett ennu bättre pris. Lämna också tillbaka skona som jag har skrivit om i ett tidigare inlägg. skönt!


kvällen slutar väl med att jag ligger fram för datorn med gårdagens chokladpudding/grädde och väntar på att måndagen ska infalla.


Just keep your head up high
Av reakoega - 23 oktober 2008 20:24

tjolahoppla.


I dag ha det vare en härrans dag, försov mig, hunden fick anfall, missade möss prövningen och nu är fågelholken äntligen målad efter att ha letat färg på 4 affärer. så nu är den bytt skepnad till falukorvs röd.


haha satt också och lyssnade på justin Nozuka - oh mamma i min ensamhet då jag hör hur mamma böjar gapa inne från duschen, ja då har hon lyckat dragit lös dörren på duscheländet så hon står förtvivlad och skammsen inne i duschen med dörren över sig. jävla morsa.


nu ska jag ta en promenix och känna mig som en hurtbulle! peace out niggah
Av reakoega - 22 oktober 2008 20:19

sitter nu och slänger i mig lite pannkakor med tinade blåbär/jordgubbar medans jag drömmer mig bort mot varmare dagar!


Hade äntligen sovmorgon i morse till 11, men så halv 10 ungefär så vaknar jag utav att hunden ligger och är tjurig i fotändan och försöker knipa åt sig större plats, och att det kommer världens bjässe fluga som surrar i ansiktet på mig.


och på skolan så går det väl som på alla andra dagar, man sitter och stirrar ut genom fönstret och vill bara att eländet ska ta slut någon gång!


Efter skolan hängde jag med Emil och Jannina hem för att äntligen avsluta vårat projekt: fågelholk (Emil fick också med en gossig blå bula i pannan köpet). Så nu är det bara färgen som fattas, sen kommer den se ut som en dröm!


oh boy you drive me crazy




Av reakoega - 20 oktober 2008 21:48

..igen.


mornarna är som värst nu när det fortfarande känns som om att det är natt när man "vaknar". Drömde också att jag va och köpte gurkor i natt, som det absolut inte fick vara plast på.


vart en sovmorgon till halv 11 i dag. sen en timme senare kom warpe med sin rymdfärja till car och hämtade mig för att sedan åka på teater i sjönsberg (svart som synden). haha och där satt jag längst fram och grinade av skratt. den fulaste teatern nångonsin!


Men härrgud


Av reakoega - 18 oktober 2008 18:14

holla amios.


Idag har jag umgårs med viktoria, vi for ut til birsta och käkade en underlig sallad som fick min innerkind att svälla som en balong. så den fick helt klart ett IG! sen for vi in tillstan för att kolla på någon boxnings cup i sporthallen. roligt att kunna göra något annorlunda för engångs skull!


ja juste, köpte också ett par nya doser när jag va ut på birta, fast nu när jag sitter och har på mig dom blir jag veksam om jagska ha kvar dom eller inte?


ska man ha dom kvar, eller lämna tillbaka?

Av reakoega - 18 oktober 2008 12:31

Av reakoega - 17 oktober 2008 19:26

...VAAAR ÄR BRÖNA :O?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards